מטבח פרובנס

 מטבח פרובנס הינו מטבח אשר מקורו בחבל פרובנס בצרפת. מטבח בסגנון פרובנס נמנה בין אחד מסגנונות המטבחים הכפריים. מטבחי פרובנס מחזירים את הרגשת התמימות שהייתה פעם לבתים שלנו, לפני עידן המטבחים המתועשים.

מטבח פרובנס משתלב במראה הכללי של הבית. יש להקפיד על זרימה עיצובית בין המטבח לחלל הסמוך לו באמצעות שימוש בחומרי גלם או צבעים מקשרים.

האווירה החמימה והנעימה שמשרים מטבחי פרובנס, פופולארית במיוחד בקרב לא מעט אנשים המחפשים להתחדש במטבח חדש תוך שמירה על סגנון ונראות של מטבח כפרי כמו בעבר.

מאפיינים של מטבחי פרובנס - אילו חומרים נראה במטבח פרובאנס?

המאפיינים של מטבח פרובנס הם במראה עץ פראי לא מסותת ולא מעובד, מטבחים בסגנון פרובנס הם מרווחים בעלי חללים גדולים, אשר משלבים בחוכמה חומרים טבעיים ועמידים במיוחד כגון:

-עץ.

-מתכת.

-זכוכית ואבן.

מטבח בסגנון פרובנס, מתאפיין בשימוש בעץ מלא טבעי כגון: מייפל, בוק או אלון צרפתי וצביעה בצבע אטום בסגנון עתיק. הצבע הנפוץ ביותר הוא מטבח פרובנס לבן.

מטבח פרובנס נכלל בתוך קטגוריית מטבחים כפריים ולהשלמת האווירה הכפרית הכוללת, ניתן להוסיף תאורה חמה, וילונות, ואביזרי דקורציה נוספים בסגנון כפרי.

מטבח בסגנון פרובנס מדגיש את הטקסטורות המחוספסות וגווני האבן והעץ מקנים מראה עשיר כמיטב המסורת הצרפתית המשפחתית. להשלמת המראה המזמין ניתן להציב במרכז המטבח אי למטבח שישמש כמשטח עבודה נוסף.

מטבח פרובנס – על היתרונות של מטבח פרובאנס

מטבחים כפריים ובניהם כמובן, מטבח פרובנס, הם חלק מהטרנד האופנתי, ה”חזרה לסגנון של פעם”, המתגבר בתחום עיצוב המטבחים ועיצוב הבית כיום. רבים רוצים מטבח או סלון חדש עם מראה נוסטלגי. כלומר, מטבח חדש, שנראה ובנוי כמו פעם, כזה המעניק תחושה חמימה המוכרת מהעבר, ונשאר איתנו לאורך שנים.

מטבחי פרובנס הם שילוב מדהים בין עיצוב נקי ופשוט של מטבח כפרי לבין הנוכחות והטכנולוגיה של המטבח המודרני. השילוב של הפשטות, הססגוניות והנוחות, נותנים לנו הרגשה נעימה במטבח ולמטבח שלנו מראה מיוחד שלא רואים כל יום.

מטבחי פרובנס, מעוררים בנו תחושה נוסטלגית. הרי כולנו רוצים ליצור במטבח שלנו אווירה חמימה ונעימה עם ריח תבשילים, מטבח שכיף לבשל ולהיות בו.

מעוניינים בפרטים נוספים או ייעוץ לגבי מטבחי פרובאנס? וונגה מטבחים בסגנון פרובנס ישמחו לעמוד לשירותכם! צרו קשר עכשיו. 

שיתוף ברשתות החברתיות
שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button